درمان برای پاکسازی خون و بهبود عملکرد کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان برای پاکسازی خون و بهبود عملکرد کلیه چیست

درمان پاکسازی خون و بهبود عملکرد کلیه؟ برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مرحله 4 چیست، باید برخی از عناصر غیر معمول در گزارش های پزشکی خود را نشان داد، نشان می دهد که شکست contaminada.Entonces خون چه درمان مرحله کلیه 4 می تواند کمک به خون و موثر و بی خطر آسیب کلیه ها تعمیر پاک؟ اگر شما هر گونه سوال در مورد خود و یا درمان ما، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

در بسیاری از کشورها، در زمانی که شرایط توسعه مرحله 4 نارسایی کلیه، دیالیز توصیه می شود فرد مبتلا به نارسایی normalmente.Una مرحله 4 کلیه دارد کاهش شدید در GFR از 15-29ml / min.Mientras دیالیز می تواند بخشی از عملکرد کلیه جایگزین برای کمک به تمیز کردن خون با از بین بردن سموم micromolecular از جمله کراتینین، نیتروژن اوره خون، اسید اوریک، چیزی است که ما نمی خواهد negar.Si شما در حال تلاش بهترین خود را برای جلوگیری است که پیوند دیالیز و کلیه، درمان های چینی می توانند انتخاب شما را برای درمان نارسایی کلیه در مرحله 4 است.

درمان های چینی شامل دایره های گیاهی درمان، درمان فشرده گرم، داروهای گیاهی چینی دهان، حمام دارو، انما گیاهی، گیاهی حمام پا گیاهی و طب سوزنی و این نوع درمان ها moxibustión.Todas بین است و از بین بردن مواد مضر، از جمله کراتینین، اسید اوریک، کمپلکسهای ایمنی، etc.Lo بر این، گیاهان دارویی خوراکی نیز می تواند ایمنی افزایش. پا گیاهی حمام و طب سوزنی و moxibustion می تواند چی حمایت و تغذیه خون است.

اگر شما هر گونه سوالی لطفا با ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای ما. ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: